Leave your footprint here :)

Wednesday, March 2, 2011

Cerita Awal Tahun

Sekarang ni dah masuk bulan 3. Haha.. hampir terlupa nak update cerita tentang SKPP. Kekurangan masa, sebab saya baru saja menghabiskan first degree, jadi memang la busy during the final year. Nasib baik lepas jugak. Huhu. Bila dah lama tak mengupdate tu, mulalah penyakit M.A.L.A.S menyerang. Tapi kesian pula la kan pada pengunjung yang nak tau berita terkini. So, ini cerita awal tahun.

Perjalanan pada awal tahun, alhamdullilah berjalan dengan lancar. Seperti biasa hari pertama persekolahan PnP berjalan seperti biasa. Kutipan yuran juga berjalan walaupun tidak berapa lancar. Pihak sekolah memang sentiasa menaruh harapan agar yuran dapat dilangsaikan dengan secepat mungkin bukan hendak tunggu hujung tahun baru nak bayar yuran. Kalau tidak dapat bayar secara penuh, boleh juga bayar secara ansuran kerana sesungguhnya guru-guru di SKPP sangat-sangat menghargai keprihatinan anda terhadap anak-anak anda.

Dan seperti biasa, pada awal tahun, pelantikan pengawas sekolah dan pengawas pusat sumber turut dilaksanakan. Ini bagi membolehkan mereka terus menjalankan tanggungjawab dengan penuh cemerlang dan dedikasi. Muka-muka baru juga dilantik bagi memenuhi kuota bekas-bekas pengawas yang telah berpindah ke Tingkatan 1.

Diharapkan agar mereka yang dilantik akan dapat menjalankan tanggungjawab dengan baik. Jangan hanya bangga pada pakaian berwarna tetapi tanggungjawab langsung tiada.




Kepada semua yang dilantik, tahniah dan selamat bertugas!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin