Leave your footprint here :)

Wednesday, November 18, 2009

Entry tertangguh...

Banyak sungguh hutang saya pada blog ini. Asalnya mahu buat sekadar suka-suka sahaja, tapi akhirnya menjadi satu tanggungjawab apabila orang mula bertanya..

"Eh, blog sekolah u tak update lagi eh?"
"Lama dah noo u tak update blog!"

Alasan yang biasa saya berikan...

"Busy sikit lah.. nanti la ada masa I update.."

Apabila sudah ditegur, maka hendak tidak hendak terpaksalah saya update. Dan berikut adalah cerita ceriti yang saya kumpulkan sejak berbulan lamanya sebelum saya publishkan di sini! Hehe.. Maaf la ye buat semua peminat blog sekolah saya ini. Maklumla, dah nama pun blog sekolah, pastinya tidak boleh menulis sembarangan, takut nanti tersalah kata, terlanjur bicara, buruk padahnya.. (amboi...pandai pula bermadah! hehe)

Antara peristiwa penting semasa blog ini dalam silent mode ialah Kem Membaca 1 Malaysia. Ianya dilancarkan bagi menggalakkan murid-murid membaca. Ini adalah kerana kebanyakkan rakyat Malaysia tidak suka membaca. Bagi menanam minat membaca ke dalam jiwa kanak-kanak, maka kem ini dilaksanakan.




Gimik menandatangani buku besar sebagai mulanya Kem Membaca 1 Malaysia.


Mencari bahan dari suratkhabar untuk projek membuat buku skrap.


Acara penutup : Lakonan semula tentang pentingnya membaca dalam membentuk kehidupan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin